Wat

Wat doen we en wie zijn we?

Zang

Houd je van zang, muziek en performen?
Wil je meerstemmig leren zingen?
Houd je ervan om plezier te maken in een muzikale vriendengroep?
Vind je het fijn om samen in groep op te treden?
Dan voel jij je beslist thuis in het Fiorettikoor!

Optredens

We zingen Nederlandstalige en Engelstalige popliedjes in een meerstemmig, modern jasje.
Fioretti geeft jaarlijks concerten waaronder het inmiddels bekende meezingconcert in kerstsfeer met Ingeborg Sergeant.
In de studio van Patrick Hamilton nam Fioretti ook al enkele nummers op voor verschillende artiesten.

Kampen

Fioretti organiseert jaarlijks verschillende groepsversterkende activiteiten, een popkamp (met professionele begeleiders) of een koorreis. Zo was het koor al te gast in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Italië.
Daarnaast organiseren we ook elk jaar Music Maestro-kampen (zang+ukelele) waar ook niet-Fiorettileden aan kunnen deelnemen.
Er zit echt meer in een liedje dan je denkt en dat geldt ook voor jou! Warm welkom!