Ons sponsoren? Het kan!

Het Fioretti Popkoor draait om meer dan alleen muziek; het is een plek waar iedereen zich welkom voelt en zichzelf kan zijn. We hebben het podium mogen delen met artiesten als Helmut Lotti, Ingeborg en Raymond van het Groenewoud, en onze passie blijft onveranderd: samen meerstemmig zingen, dansen en onvergetelijke herinneringen creëren.

In de zomer van 2025 krijgen we zelfs de kans om ons internationaal te laten horen.

Onze Fioretti-familie groeit, net als onze ambities. Tot nu toe hebben we alles zelf gefinancierd en hebben we nooit lidgeld gevraagd. Dit willen we ook zo houden. Maar nu, met grotere concerten en producties die zang, dans, licht en geluid combineren, kunnen we niet alles meer alleen dragen.

Om onze droom om Fioretti verder op de kaart te zetten, te realiseren, zijn we op zoek naar sponsors die ons willen ondersteunen. Sponsoring kan ons helpen om onze koorwerking mee te helpen financieren en onze concerten toegankelijk te houden voor iedereen.

We hebben vier verschillende sponsorpakketten samengesteld, elk met unieke en waardevolle voordelen voor bedrijven en individuen die ons willen steunen. Natuurlijk staan we ook open voor andere vormen van sponsoring, zoals het leveren van materiaal of diensten.

Gouden sponsor

• Projectie van groot logo op al onze eigen concerten van het koorjaar 2024-2025
  • Logo op de homepage van onze website voor een jaar
  • Gepersonaliseerde social media post
  • Mogelijkheid tot het plaatsen van een eigen banner op ons kerstconcert t.v.v. De Warmste Week.
  • 2 gratis concertkaarten voor ons kerstconcert t.v.v. De Warmste Week met VIP-plaats

Zilveren sponsor

• Projectie van middelgroot logo op al onze eigen concerten van het koorjaar 2024-2025
  • Logo op de homepage van onze website voor een jaar